Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju så man blir rörd så här på morgonenGo fredag och trevlig helg på er alla härliga KSare!
Riktigt kul med ett så fint svenskt släpp!Ska ut och ratta SAAB, klart man är ståndsmässigt utrustad!
![]()
![]()
![]()
Konstig?!? Den ser ut PRECIS som den ska!!! Den här typen av kommentarer kan lätt få ens inlägg raderade!!!Ja den där Landsort ser lite konstig ut får jag säga. Inga bandhorn osv. Vore kul att testa nångång iaf, se hur den sitter.
Här blir det en annan dykare och lite VoB.
Trevlig helg KS!
![]()
Ajaj, nu känner jag att jag är ute på hal is. Men jag sa ju faktiskt att jag ville testa en...Konstig?!? Den ser ut PRECIS som den ska!!! Den här typen av kommentarer kan lätt få ens inlägg raderade!!!![]()