• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️6/5 ”Från moll till dur..!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Finns tydligen delade meningar om Vad som gäller angående det där med dur och moll…
Kanske finns det några musiker här som kan räta ut eventuella frågetecken i tråden?..;-)
Helgen börjar i alla fall i moll då det är ytterligare en begravning som står på programmet nu på förmiddagen…
Man ska kanske inte gnälla så länge det inte är ens egen. Men särskilt upplyftande är det ju inte även om det oftast är fina stunder med många minnen som dyker upp i skallen…
Får bli Sjöö Sandström till kostymen idag..
88B6226D-33EC-4DC7-9F5C-1DACEA9400AA.jpeg

Resten av helgen hoppas jag går mer i dur! Gott käk och roliga aktiviteter planerade skapar i alla fall rätt förutsättningar för detta. Skulle lördagen faila kapitalt och bli tråkig så kommer söndagen att rädda helgen i alla fall. Då ska det hälsas på hos barnbarnet!!! Egentligen är det mamman till det lilla livet som ska fira sin födelsedag. Men det skiter ju jag i.. Blir typ.. ”Så! Grattis grattis, här har du paketet!! Var ÄR min lilla kompis???!!!” :)

Ha en härlig helg och ta hand om varandra!!

Senast ändrad:
Här är det kurerande av snuva som står på programmet, ev måste jag ändå jobba imorgon. Så fungerar det i en liten organisation som redan är lite decimerad av sjukskrivning. Så, kvällens bal på slottet blir det inget av med. Hustrun har tagit in en reserv och går utan mig. ...Jag som köpt en ny mörkblå kostym å allt! Nåja, är det inget värre än så, då får man ändå vara tacksam.
Glad fredag och trevlig helg KS:are!
PSX_20220506_074436.jpg

Senast ändrad:
Gött Mos! Var länge sedan man såg fram till att det skulle bli helg, även om alla helger är uppskattade! I morgon bär det av till storstaden för en liten Gtg. En natt på hotell blir det också, ser även fram emot hotellfrullen på söndag!

Ha en skön fredag och en jätte trevlig helg aLLa Klocksnackare!

4AEF092C-2FB6-406E-9D1C-A9A89C49BD11.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp