• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️8/7 ”Man kan ju faktiskt snart skrika SEMESTER!!!”

I väntans tider på semester och nytt Tudor släpp.
DDA24F9C-2FD5-4A5F-B047-8C19053C8D5C.jpeg

Ja det har kommit att bli en riktig favorit 🧡
20220708_134052.jpg
Hade en för många år sen. Skulle aldrig sålt. Jag får en blockering i skallen som gör att jag har OERHÖRT svårt att köpa ”tillbaka” en klocka som stigit allt för mycket i pris…. skulle inte sålt min PloProf heller eller min… Ja du förstår:)

A42C3D13-A6DA-4B9D-8619-C9DB09632A67.jpeg

fredag….skolkade från jobbet och tog en cykeltur till ett annat län. blev fångad av ett rejält regn så när pendeln stod inne vid ändstationen spontantog jag den åter till civiliserade trakter. och så kommer jag lite snabbare hem till dusch och fredagschampis ❤️

IMG_0248.jpeg

Ja herr @RicVin nu är det väl bara minuter inte timmar tills du springer ut i ledigheten eller hur ! Här minsann är klockan som sagt var över 15:00 så skål på dig.Släng flippfloppen åt he….. och gå barfota under din semester. Ha´re bäst// :pompus:

Tillbaka
Topp