• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️9/8 ”It’s good to be back!!!...”

Känns som det får bli något vattentätt i dag.
Trevlig helg på er.
IMG_3099.jpeg

IMG_8268.jpeg
IMG_8270.jpeg

Traditionsenligt fluga på fredagen till ära. Börjar med att köra prisfilen som kommer varje vecka, kul att se att inflationen lugnat sig och fler varor sänks än höjs. Veckan som gick bjöd på inte mindre än två (premiär)pass på gymmet så igår var träningsvärken nått i hästväg, men nu har den sansat sig lite så till helgen planeras återbesök på skrotbanken för att pumpa mjölksyra.

Trevlig helg klockvänner!☕

Vi har ju haft väldigt bra vikarier, men skönt att ha dig tillbaka Master @RicVin ! Kul att ni är så konstnärliga, du och frugan! Mäktig Breitling också förstås🤛!

Det är ju ingen hemlighet att jag mestadels bär vintage, även om jag testar lite nytt då och då (och sedan säljer;/)). Ett problem med vintage är en viss känslighet för väder, vind och framförallt vatten! När det börjar regna så ser jag först till att stoppa uret i fickan och därefter se till att barnen inte blir blöta. Trots detta blir ganska ofta en tur till påsen med ris för att inte riskera fukt inuti boetten! Därför är det skönt med den här 53-åringen som precis är trycktestad när det vankas ostadigt väder. Den är ju inte ful heller😎!

Trevlig helg alla RicVins lärjungar!
IMG_2526.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp