• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️9/9 ”De e slut, de e slut, de e över nu!!!”

Det tog mig en timmes letande efter en springbar som flög iväg i okänd riktning, inspirerad av att få byta tropic mot alligator. Skam den som ger sig, jag fann den under kudden.

Trevlig fredag alla klocksnackare! Idag är det sol så sommaren stretar emot.

F2CD7009-04AA-46B2-8519-6B961E8BE69E.jpeg
43DA0FFD-7574-4513-82B2-52391DF59FC5.jpeg

Som Berghagen sjöng nån gång på typ 70-talet..!!
Men det är inte så att jag ska lämna någon. Inte heller rör det sig om brist på någon kärlek.
Nope! Det är såklart sommaren jag menar.. Idag tar sommaren officiellt slut!! Sorgligt men sant..
Nu åker länken tillbaka på min PO chrono!!
01968B96-74EA-4D23-974C-9DC9341C1F97.jpeg

Inte för att det gör mig något. Vare sig att sommaren är slut eller att länken kommer på plats.
Älskar höstens färgen och länken är skitsnygg!!!
Det är mer ett konstaterande…
Slut på kortbrallor och Gin&Tonics i solen men istället dags för Negronis framför brasan liksom;-)
Appropå Negronis… Ni som läste förra veckans text kanske undrar hur det gick för oss….
Jodå.. Det blev precis så hårt som jag befarade! Men vi fick till en holk på lördagen…
ABF1F4D0-39DA-4EBD-AF8B-31919F3A1DF7.jpeg

Inte världens vackraste kanske. Men sällan har en fågelholk snickrats ihop av tre så bakfulla herrar.. Å helt ärligt… Tycker ni den är sådär nu så skulle ni sett den INNAN svågern som vi var hos åtgärde den. Efter vi åkt hem alltså… Designen är ju lika. Men proportionerna… Det hade fan kunnat flytta in en andfamilj i den skapelsen..:-/
Men det kanske var bra att vi brände det mesta av krutet på fredagen. På så sätt blev lördagskvällen lugn så man orkade åka förbi barnbarnet på hemvägen på söndagen 😍
Nåja, vi konstaterade i alla fall att vi inte är 30 längre. Faktiskt inte 40 eller 50 heller… Eller jag är ju iofs fortfarande under 60 men vi snackar ju faktiskt bara ett antal månader..
Med detta i åtanke så var vi rätt duktiga på att partaja ändå. God mat och dryck i trevligt sällskap är aldrig fel!!

Så ta tillfället i akt i helgen. Umgås med nära och kära. Det ska jag göra!!
Ha en härlig helg mina vänner!!
Glömde fråga;
Kan man lägga en beställning på några holkar?

Hem från jobbet. Köpt bra vin. Åkt en sväng med hustrun och då så klart med suffletten nedfälld som terapi. Köpt kallskuret. Öppnat en av vinflaskorna och kollar in KS. Rosa strumpor, pyjamas och emojikuddar. Kitch på er!
38029B46-A23D-4A7F-B84B-3BC46E204FCB.jpeg

Senast ändrad:
go fredag och trevlig helg på er alla härliga KSare!
Dagen har gått åt till ringa försäkringsbolaget angående branden i höstas. Saker som fattas, är kortslutna och dränkta i släckvatten. Det känns som en oändlig process detta!
Nu har jag i alla fall fått dit grillen som jag fixade till i går! 👍
8C326639-9B9F-4468-B07A-257686C649EF.jpeg
AE81523B-2EC7-40E6-8B18-D41CBF2B66E1.jpeg

8EAF6C1A-1F1D-44E9-938F-E0DFC3294B81.jpeg

Jaha, det blev ju kvällsspis även denna fredagskväll ! Toscanavin i glaset, sötpotatis med lönnsirap. Lite grönkål, god örtsås samt stekt fläskfilé. Mätt blir man !
Ha´re bäst och god fredagskväll // :pompus:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp