• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™ 10/11 ”Så kan det gå..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan inte vara många som undgått att min hustru fyllde år i veckan.. Man ska ju inte tala om en kvinnas ålder så det låter jag såklart bli!!!
Men när jag själv fyllde 50 så var hon med och valde denna ögonsten till mig!!...
64BACE92-3356-4AB0-B8B8-4252D9105060.jpeg

Hon pyntade inte hela men tyckte att ska hon vara delaktig i köpet så ville hon också ha del i valet av objekt.
Det stod mellan Omegan som var ny och en beggad 16710. På den tiden så var pengarna ungefär samma för dessa.
Vi vet ju alla vad som hände sen... Jag har aldrig varit någon lysande affärsman men i det här fallet så röstade jag för Rollen men lilla hjärtat fick bestämma. Hon tyckte Rollen såg ”gammal” ut?? Jag försökte förgäves förklara att den då borde passa en gammal gubbjävel som hand i handske!!! Men icke!! Nej, Omegan var ”mer jag”!!
Å hon har nog rätt. Jag ÄR mer stor och orange en liten,smäcker och rödblå...
Faktum är att det är få klockor som jag kan sitta och bara titta på länge åt gången. Jag vill inte ens tänka på hur många bilder jag tagit på den. Den ÄR en av de snyggaste klockor jag vet. Så hon hade nog rätt. Den här gången också...
Tyvärr lider den lite av övervikt och stort midjeomfång precis som jag.
Med en 4-5mm mindre höjd vore den perfekt. Ungefär som jag om jag tappade eller omfördelade några kg.. Jason Statham släng dig i väggen liksom!!! ;-)
Ha en skön helg mina vänner!!

Tillbaka
Topp