Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Sjukt snygg. Ref?Fick sms nyss om att en klocka fanns att hämta. Började dagen med Seiko resterande får Sinn ta plats
![]()
Tack! Ref: 556-0105Grattis! Sjukt snygg. Ref?
Jag är förvånad över att den inte är borta än.Bytt till tysk så jag hinner använda den lite innan någon hugger den på köp och sälj.
![]()
Måste erkänna att jag också är förvånad. Trodde det skulle gå fort med tanke på priset.Jag är förvånad över att den inte är borta än.![]()
Det bevisar verkligen hur trögt det är på K&S, jag tänkte själv slå till men jag avvaktar lite istället ifall en 104 eller 103 skulle dyka upp, har ju trots allt redan haft 556:an två gånger.Måste erkänna att jag också är förvånad. Trodde det skulle gå fort med tanke på priset.
Det här är enda bilden på en Tudor som väckt habegär hos mig. Sjukt läcker!Extra skönt med fredag idag efter en intensiv vecka!
![]()