• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™ 25/7 by laketwig – Semester? Inte fan får jag någon semester.

Gin o'clock!!
Skönt med fredag. Imorgon får vi gäster så kvällen kommer tillbringas i köket 😀
Önskar er alla en fortsatt fantastisk fredag och underbar helg!
20250725_190259.jpg

Blir det någon gin ikväll @StarMan ?

Efter semester sen veckan efter midsommar (och knappt nån aktivitet här tyvärr) önskar jag alla fortsatt trevlig semester/sommar/vad som passar.
Har semester nästa vecka också faktiskt, välbehövligt känns det som.
IMG_5726.jpeg

IMG_5727.jpeg
IMG_5728.jpeg

Senast ändrad:
Soffläge efter barnvaktsdag åt Lill-sorken Oliver som vart hos "Paamoo" och "Tias" 😀
Fullt ös från det vi hämtade honom😁
Så sent om sider önskar jag er ALLA goa KSare en riktigt härlig fortsatt fredag och riktigt härlig helg. 😎
Skulle nån av er var i Borgholm på söndag så kan jag tipsa om bilutställningen på Sollidens slott där vi kommer vara med och ställa ut Toppolan 🙂
IMG_20250725_200120.jpg

Ollie o Paamoo @Roosterwife 😍
IMG_20250725_200236.jpg

Senast ändrad:
För 15 år sedan fick en hel hög kollegor tidig pension, 60 och uppåt, när det skulle skalas ner. Men nu är det fullt tempo hos arbetsgivaren och tusan vet om de vill släppa mig ens vid 65? Men idag är det fredag vid havet och då glömmer man sånt.
1000021315.jpg

Tillbaka
Topp