Detsamma! Var nyss i ett varmt land som också börjar på M men är helt säker på att ni får bättre service. Ha det gott!Hej från Maui, trevlig fredag!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detsamma! Var nyss i ett varmt land som också börjar på M men är helt säker på att ni får bättre service. Ha det gott!Hej från Maui, trevlig fredag!
![]()
Bättre på GMT än på Daytona IMO.Startar tidtagaren och ser fram emot synpunkter angående Jubilee på Daytona och GMT.
![]()
3 minuters svarstid enligt Dytonan!Bättre på GMT än på Daytona IMO.![]()
Det gör jag medStartar tidtagaren och ser fram emot synpunkter angående Jubilee på Daytona och GMT.
![]()
Satan, å den där har du hållit hemlig från brattetråden??!! Bs bästa moderna modell.![]()
Trevlig helg till alla KS:areeeee.
Mycket bra!Startar tidtagaren och ser fram emot synpunkter angående Jubilee på Daytona och GMT.
![]()
Båda eller?Mycket bra!![]()
Startar tidtagaren och ser fram emot synpunkter angående Jubilee på Daytona och GMT.
![]()
Startar tidtagaren och ser fram emot synpunkter angående Jubilee på Daytona och GMT.
![]()
Båda. Det är inte medhåll, eller jo det är det, men du förstår vad jag menar, jag bara älskar jubilee!Båda eller?
Är van att sticka ur med länk/bandval så det är inte medhåll jag fiskar efter.![]()
Helt rätt!Inte lika dyr, men säkert lika bekväm. För övrigt tycker jag det är upp till bäraren vad som är snyggt...![]()
Nä, nu ska jag härma dessa två, dags för fredagsmys!![]()
Vad hände med dansbandsfredag?Gubbrolle on!![]()
Grymt snygg!!![]()
Trevlig helg till alla KS:areeeee.
Ger upp 10-kampen med tidtagaren igång o ölen inom räckhåll.
![]()
Riktigt fin tavla !!Ger upp 10-kampen med tidtagaren igång o ölen inom räckhåll.
![]()
Är det en stålis?Ger upp 10-kampen med tidtagaren igång o ölen inom räckhåll.
![]()