Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sista besöket i tortyrkammaren för i kväll!
Firas med klockbyte!
Nu klämmer vi tian gott folk!![]()
Äsch, vad du var petig då!Kanske skall börja med nian.![]()
Haha!! Sjukt lika.Trevlig helg, funderar på om jag ska byta min Timex mot en Patek.
![]()
![]()
Äsch, det gäller och sikta mot stjärnorna och ljuset där bakom, klart vi ska nå tioKanske skall börja med nian.![]()
Bra gin du har där! Blir att handla en på nästa Irlandstripp![]()
Middag klarade, nu är det bara att får barnen att söva och fredagskväll får börja
Ser inte ut att gå nån nöd på dig. Bra djävla GT!Kung i alperna. Doxa på äventyr i Canazei![]()
Den är otroligt svart den där!Blev byte till Hublot. Skål!
![]()
Den är otroligt svart den där!
Har du provat Petter och hans fyra getter? Kunde den utantill när våra barn var små.![]()
Den här avslutade såklart denna fredag men nu åker den av. Nu återstår bara att se om jag somnar lika bra i min egen säng som jag gjorde tidigare i barnets vid nattningen. Om inte kanske jag ska testa att läsa Pettson och Findus högt för mig själv.
God natt allihop och sov gott var ni än är.