• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD ™ 23/7 sponsored By A.Edfalk, Fasen vad dumt att det vart såhär idag… FÖRLÅT!

Samma klocka, nytt gummi. Trevlig helg!
2B4907A9-4295-447E-8E00-2569E2850ED0.jpeg

Tar en sen räkmacka på Arlanda. Först gången jag flyger sedan mars 2020. Tyvärr blev direktflyget till Neapel inställt så efter lite diskussion med personalen på SAS så åker vi till Rom tidigt imorgon bitti och tar snabbtåget istället. Äntligen vårt kära Ischia igen!
C58D449A-2E61-4786-93F2-11F327638DAA.jpeg

Idag dröjde det löjligt länge innan det blev gin o’clock. Men den som väntar på något gott... osv.
Kul att se OS invigningen idag iaf. Bodde drygt tre år i Japan och har rest massor dit efteråt. Mina japanska kollegor är inte så hemskt nöjda över OS dock. Men, men, jag tycker ändå att det ska bli kul att kolla lite.
5D25B4D2-4FF6-43DE-8076-B3D3D3EA4E2B.jpeg

IMG_0049.jpeg

Godförmiddag @A.Edfalk !!!! och övriga klocksnackare Idag är det ju fredag och @RicVin tar igen sig fortfarande eller hur? Idag går jag rakt på sak med lite historia från den 23 juli 1962 = första direktsändningen av TV över Atlanten genomförs av Telstarsatellit .Detta innebär att tv-tittare i Europa kan se amerikansk tv i direktsändning. Tänk vad mycket sport som vi kunde se fortsättningsvis ! Ha,re nu gott nu i helgen och glöm inte bort nära och kära.// 🦊
PS:Skulle ni mot förmodan känna någon som heter Emma eller Emmy. Gratulera, för de har namnsdag idag…

Tänk vad lite man vet, att Emma och Emmy har namnsdag idag hade jag ingen koll på!
Kan även erkänna att jag hade mindre koll på tv sändning med ;) hahaha.
Ta hand om dig :)

Som jag väntade, ...och väntade, i morse... 😄
Sedan drog dagen igång. Men nu är jag tillbaka i Fredagstråden. Sista helgen nu, på måndag trampar jag igång ett nytt jobbår.
Glad fredagskväll, tja... det som är kvar må iaf bli glad. Samt en trevlig helg, KS:are!
PSX_20210723_223630.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp