• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD ™ 6/8 sponsored By FIXXXER, "Pressen är total!!!"

Trevlig helg!
9D382F83-3B46-44EF-8E5D-D079C6874F41.jpeg

Hörru @Fixxxer din lilla skvallerbytta!!!! What is said in PM:s stays in PM:s!! :)
Har nu en hel vecka på mig att fundera ut hur jag ska hämnas på dig nästa fredag!! Kanske berätta om den gången då du …. Eller när… Fan! Finns så mycket! Vad ska jag hitta på!!!;-)
Själv vaknade jag 09:33, så sent har jag inte vaknat på hela semestern… Det är NU man börjar hitta lugnet och vilan…Då ska man börja jobba igen??!! Säger som Kishti Tomita sa i Idol när det begav sig.. ”Det är ORIMLIGT”!!! Kan vara det bästa någon sagt i det programmet EVER!
Även om jag slog upp mina ljusblå 09:33 så väntade jag med bilden för en perfekt position på visarna 😜
35BDB5A4-C1C2-4B7A-8570-0E10FAC2EA40.jpeg

Ha en härlig helg! Nästa vecka är farbror RicVin tillbaka!!!
Om han vaknar i tid….Det är ju fortsatt ”hemmakontor” som gäller …

TGIF!! Äntligen!
Första arbetsveckan efter semestern snart gjord. Blev ganska exakt precis så tungt som jag befarade. Enda fördelen är att de flesta svenskar fortfarande är på semester. Så har faktiskt haft tid att jobba och inte bara ha möten...
Det är iaf otroligt skönt att det är fredag och dessutom fint väder. Perfekt att ha en lucka för att rasta hunden.
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg!
079C5888-0571-4E72-B647-104F0D7F6599.jpeg

Tillbaka
Topp