Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror ju på att det är lördag idag...Trevlig lördag kalendervänner...jag och Arne säger hej
EDIT: Det är alltså så här det känns på sida 1...vart är alla snabbpostare som annars krigar varje fredag för att komma först? Det kan väl knappast bero på 10sek att man inte är så intresserad längre...eller?
![]()
Beror ju på att det är lördag idag...
Grattis, den där är riktigt bra#16. Bra tredje adventhelg!
Både leverans från Secret Santa och ny klocka på armen.
![]()
Ha en bra tredje adventshelg!
![]()
1000kr till bcf om du äter ett blad (röda) från blomman.Lite julfrulle hos sonen...
Vi ska inte äta blomman den tillhör dukningen bara...
![]()
Posta och pynta x 2 mina vänner!!!
Jävla tur att jag lämnat sonens lägenhet. Det var hans blomma!! Men jag lovar att äta denna styggelse. Borde vara värd 2 papp!!!1000kr till bcf om du äter ett blad (röda) från blomman.
Fotobevis behövs.
God jul![]()
Håller med dig helt och fullt!! Läste ditt inlägg lite slarvigt. Trodde du var dagvill och fick för dig att det var fredag. Sorry!!Förvisso, men med tanke på ändamålet borde kalendertråden räknas som en konstant fredagstråd under december![]()