• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s JULKALENDER ”Lucka 16”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Lite julfrulle hos sonen...
Vi ska inte äta blomman den tillhör dukningen bara...
1BCE0790-3C41-4395-8C14-CD847F095E56.jpeg

Posta och pynta x 2 mina vänner!!!

Trevlig lördag kalendervänner...jag och Arne säger hej :)

EDIT: Det är alltså så här det känns på sida 1...vart är alla snabbpostare som annars krigar varje fredag för att komma först? Det kan väl knappast bero på 10sek att man inte är så intresserad längre...eller? ;)

IMG_20171216_094502.jpg

Trevlig lördag kalendervänner...jag och Arne säger hej :)

EDIT: Det är alltså så här det känns på sida 1...vart är alla snabbpostare som annars krigar varje fredag för att komma först? Det kan väl knappast bero på 10sek att man inte är så intresserad längre...eller? ;)

IMG_20171216_094502.jpg
Beror ju på att det är lördag idag...

9E4F87BE-C3CA-4CF0-A881-B1C908F7198F.jpeg

Tungt idag. Morgonkaffe kvartiett. Stjärnan otänd. Misär.
Men Josef och Maria kan inte heller haft det så lätt där de red på sin åsna i nionde månaden och försökte hitta någonstans att föda barn. Känns skönt att veta att nu för lite drygt 2000 år sedan hade de bara en vecka kvar att rida innan de hittade det där stallet och resten är ju historia.

Senast ändrad:
Förvisso, men med tanke på ändamålet borde kalendertråden räknas som en konstant fredagstråd under december :)
Håller med dig helt och fullt!! Läste ditt inlägg lite slarvigt. Trodde du var dagvill och fick för dig att det var fredag. Sorry!!
Var faktiskt säker på att det skulle bli minst 3-4 sidor varje dag. Tji fick jag..:)

Tillbaka
Topp