• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s JULKALENDER ”Lucka 9”

#9 Jaha, årets pepparkakshus blev en övergiven kyrka..?!?
Blir säkert trevligare med godis på.
rEgmErw.jpg

Snyggaste pepparkakshus jag sett!
Du har grym talang! :)

Japp. Men då krävs det att man även postat i hela kalendern!!!
Nääää... Men bra ide dock!!:)
Varför inte? :) i alla fall 500kr :) pengarna går ändå till bcf.
Sen om tråden blir på 3 sidor eller 15 sid.... ingen minns det dagen efter :)

500 pix för att posta i julaftonstråden är väl en kanonidé! :heart:

EFC771BF-285B-4C9F-8067-F6EA36EDD9CC.jpeg

Lucka 9 betald och klar. Nu vankas det fika med kaffe och pepparkakor efter att ha kommit hem från barnens tennistränning. Lyckades få egentid till en längre löprunda idag, vilket var grymt skönt. Önskar er en trevlig lördag!

500 pix för att posta i julaftonstråden är väl en kanonidé! :heart:

Jag håller med både dig och @Hugii, det är en bra ide. Dock tycker jag inte om att ändra regler under spelets gång. I detta fall slog jag fast från början att det var valfri summa men med ett minimum belopp. Du har ju själv sett hur få sidor det blivit när det i princip kostat 10 spänn..:)
Folk håller bevisligen i slantarna i juletid.
Men varför inte köra en ”Nyårsklockantråd” med ett större belopp till BCF? Go for it!!
DA7DFDB5-79E7-433D-A60B-C69C4B0B4ABD.jpeg

Senast ändrad:
Jag håller med både dig och @Hugii, det är en bra ide. Dock tycker jag inte om att ändra regler under spelets gång. I detta fall slog jag fast från början att det var valfri summa men med ett minimum belopp. Du har ju själv sett hur få sidor det blivit när det i princip kostat 10 spänn..:)
Folk håller bevisligen i slantarna i juletid.
Men varför inte köra en ”Nyårsklockantråd” med ett större belopp till BCF? Go for it!!
DA7DFDB5-79E7-433D-A60B-C69C4B0B4ABD.jpeg
När blev du så snäll? Pepparkakor?? :) :)

Jag hann med idag också, julstjärnorna är uppe och det är full fart att packa upp inför julen - fel datum på klockan men det får jag skylla på att jag stals fruns Longines.

C2321236-C7E3-4476-9BE3-010DE0334091.jpeg

Tillbaka
Topp