• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s LÅNGFREDAGSTRÅD™️ 30/3 ”Glad Påsk på Er..!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jajaja.... Visst, lite tidig start kanske. Men är det låååångfredag så är det!!
Vet inte hur det är med er men är man så gammal som jag så var ju långfredagen ett helvete!! Inte så att det var husförhör eller ngt sånt. Men roligt fick man fanimej inte ha!! Nä, man fick inte kila över till ngn polare. Biograferna var stängda. Affärerna var stängda och TV ska vi inte tala om...
Bara för den skull ska jag både shoppa,supa,leka med polare OCH jag ska nog kolla på TV också!!!
Självklart blir det den färggrannaste klockan jag har som gör mig sällskap.
1F3FC7C3-DDDD-4E47-A248-D9187543CD10.jpeg

Här ser ni några av sönernas påskalster... De har helt klart ärvt sin fars gener när det gäller det konstnärliga. Tur att de har skönheten efter sin mor!...;-)

Här dök de upp redan vid 18 rycket. De var sparsamma i år. Som du ser så lämnade de lite i skålen.
Eller så kommer de tillbaka imorrn....

Så länge de bara anstränger sig....det ska ju vara riktiga egenritade påskkort i utbyte mot godis! Förra året hade jag som stora typ serveringsfat...ett nyttigt och ett onyttigt som de fick välja mellan. Föga överraskade tog godiset slut och frukten var orörd :)

Tillbaka
Topp