Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den påskigaste av de tre.Eftersom detta är årets längsta fredag byter jag till morgondagens påskklocka redan nu.
![]()
Sen är det där kungen efter din och @Urkvinnan s gedigna "patinerings" testEftersom detta är årets längsta fredag byter jag till morgondagens påskklocka redan nu.
![]()
Pensionärsklocka?! Framstår för mig som en superklocka redan i klart yngre år!Dags för en klassisk pensionärsklocka ...
Ha en bra långfredag och en ännu bättre påskhelg!
![]()
Jäkligt nice med ..en sjuttiotalare? Eller -80?Glad Påsk!![]()
Hej! Det är en riktigt välbehållen OMEGA Seamaster ref 166.0213. Jag har ingen koll på åldern men den känns 70-tal.Jäkligt nice med ..en sjuttiotalare? Eller -80?
SkitsnyggHej! Det är en riktigt välbehållen OMEGA Seamaster ref 166.0213. Jag har ingen koll på åldern men den känns 70-tal.
Hållaren hittade jag på TRADERA.