Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som en bra affär![]()
Ah! OWGMarch är över och AllWatchApril är här! Och första långfredagen som i år sammanfaller med första fredagen i april torde således bli en orgie i klockbyten. Kanske att jag borde göra som du @RicVin och bära Panerai, men min är så mör efter 31 dagar på raken med mig så jag låter den vila och går loss i Seiko-lådan istället. Den här fick jag på köpet när jag köpte pannan av @jabla . Lite lustigt ändå för det var den jag ville ha egentligen. Glad fredag och glad påsk allihopa!
Önskar Byggmaster @RicVin och ALLA er andra en riktigt trevlig Påsk.
Nu är påskG-shockarna framlyfta här iaf![]()
![]()
![]()
Jepp. Vi var nöjda båda två. Jag var kanske lite nöjdare.Låter som en bra affär![]()
Eller hur! Kom igen nu, visa kvällsklockorna!![]()
Vad är detta @RicVin? Klockan är nästan åtta och fredagstråden har bara kommit upp i tre sidor? Jag minns det som igår när allt under tio sidor i fredagstråden var ett kollektivt nederlag. Drar mitt strå till stacken och bidrar med en klocka i påskens färger som tickar som ett helt golvur.
Det är nog jag som börjar tappa stinget… Eller så firar folk påsk![]()
Vad är detta @RicVin? Klockan är nästan åtta och fredagstråden har bara kommit upp i tre sidor? Jag minns det som igår när allt under tio sidor i fredagstråden var ett kollektivt nederlag. Drar mitt strå till stacken och bidrar med en klocka i påskens färger som tickar som ett helt golvur.
Får väl dra mitt strå till stacken…
Det är ju fortfarande fredag
![]()