Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde att det var lugnande du körde i morteln!Överlevde bilfärden, har tagit ut eventuellt uppdämd road rage genom att pulvrisera polkagrisar till praliner.
![]()
Som att svära i kyrkan, ingen skinka ingen julJag sket i skinkan i år, alltså inte ordagrant! Tror det blir jul ändå.
Vafalls?!? Här är det ett måste att göra kvällen innan så man får avsluta dan före dan med en skinkmacka och ett glas julmust!!! Det fullkomligt vattnas i munnen när jag skriver.... Inte länge kvar nu!!!!Rimmad och ugnsbakad som sig bör. Nu återstår griljering men det blir i morgon.
![]()
Tack, men blir svårt när man spelar Bingolotto. Vinner aldrig något, men man hoppas såklart. Blir därför alltid besviken. Vi brukar ha 3-5 lotter men spelar bara 4-5 ggr/år. Vunnit ~250 kr som mest. Stört.Bild från tidigare idag och trevlig kväll på er.
![]()
Nu blev det fel va?Tack, men blir svårt när man spelar Bingolotto. Vinner aldrig något, men man hoppas såklart. Blir därför alltid besviken. Vi brukar ha 3-5 lotter men spelar bara 4-5 ggr/år. Vunnit ~250 kr som mest. Stört.
Felet är att vi vinner obetydliga belopp som blir mindre än utläggen för Bingolotten, de få ggr vi vinner. Kan inte räkna ett par hundra som vinst eftersom det blir en realförlust.Nu blev det fel va?![]()
Det är klart man tjyvar lite innan den är griljeradVafalls?!? Här är det ett måste att göra kvällen innan så man får avsluta dan före dan med en skinkmacka och ett glas julmust!!! Det fullkomligt vattnas i munnen när jag skriver.... Inte länge kvar nu!!!!
Du påminde mig med denna bild att sätta på bandet på morfars förtjänstklocka, den skall ju bäras imorgon!Har bytt band på pappas gamla klocka vilket känns bra så här inför julen. Han är otroligt saknad!![]()
![]()
Tänkte väl det!!!Det är klart man tjyvar lite innan den är griljerad
![]()
![]()