• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDA....™ "Nääää jag skojar bara!!"

k0nkas

Audemars
2-Faktor
image.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpg

Se där kom en riktig fredagstråd, om än ej för klockor? Hur tänkte han där? Nåja, trummar in fredagen gör jag.
Ha en go helg allesamman.
Eftersom jag förra veckan sa att jag skulle ta en liten paus under semestern.. När sen Compiss startat en riktig fredagstråd med klocka. Dessutom följde han reglerna by the book gällande klockslag så startade jag en miljötråd.. Typ.. :)
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Eftersom jag förra veckan sa att jag skulle ta en liten paus under semestern.. När sen Compiss startat en riktig fredagstråd med klocka. Dessutom följde han reglerna by the book gällande klockslag så startade jag en miljötråd.. Typ.. :)
Vafalls? Betraktas alltså compiss tråd som den riktiga? Den vågade då inte jag ge mig in i. Jag har mycket kvar att lära.
 
Topp