• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 10/2 "När katten...eller kattan.. är borta.."

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Så dansar RicVin på bordet!!
Jomenvisst!! I helgen är frugan på Spa med några vänninor så yours truly är GRÄSÄNKLING!!!
Givetvis är det tråkigt att bli lämnad helt solokvist en hel helg!.. Så har jag i alla fall sagt när lilla hjärtat frågar..;-)
Men jag tror jag klarar mig.. Ikväll ska jag käka burgare, trycka i mig julklappsvinet och ha ett sjuhelvetes ultraskjutafilmsmarathon!!! Det kanske inte blir just den trilogi som är med på bilden.. Tror jag måste ha ngt ... typ MER!! Kanske laddar ner John Wick igen. Å ser den 3 gånger:)
Imorgon kväll blir det än våldsammare... Då blir det att besöka lokal med kompisar från förr!! Brukar bli mer BB än vin då.. Bira och Bourbon alltså... Därav den andra pavan på bilden..
IMG_4036.JPG

Ha nu en riktigt skön helg! Det ska jag ha!!!

Min WS är 20 minuter gammal, men det skiter jag i.

Hoppas du får en nice helg @RicVin jag och frun skall förhoppningsvis vara barnlediga i morgon (med allt vad det innebär) men status just nu är att ena dottern har 40 grader feber och barnvakten likaså. Det bådar inte gott!

Happy Friday y'all!

IMG_2412.JPG

Tillbaka
Topp