• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 10/6 "Högflygande planer för helgen..."

Mkt handledstid på denna

image.jpeg
image.jpeg

Hade jag haft din dinkor hade jag burit alla samtidigt. :D Grym AP!!

Det fick bli en lite bättre bild nu när man vaknat till. Har lite beslutsångest angående GMT-visaren. Om man ska låta den vara synlig eller inte. Den stackaren brukar nämligen alltid ligga dold bakom timvisaren.

image.jpeg
Osynlig om du inte använder funktionen just nu eftersom det ger en renare tavla!

Den blomstertid nu kommer och skolavslutningar, men inte känns det så somrigt när arktiska vindar sveper över Stockholm. Vad göra? Jo, på med sommarklocka och sommarkeps och vips så känns det åtminstone en smula bättre :) Trevlig fredag forumvänner.

IMG_20160610_133138.jpg

Den blomstertid nu kommer och skolavslutningar, men inte känns det så somrigt när arktiska vindar sveper över Stockholm. Vad göra? Jo, på med sommarklocka och sommarkeps och vips så känns det åtminstone en smula bättre :) Trevlig fredag forumvänner.

IMG_20160610_133138.jpg
Jag ställer mig i kö på din C Link, om den skulle flippas framöver :)

I morgon blir det GTG med sport och efterfest i Örebro. Heja Black Knights! Jag får inte glömma att hinna hämta ut min 50-talare från urmakaren. Den är given på ett GTG så den måste med. Det finns alltid plats för en vintage till. :happyhappy:
IMG_3823.JPG
Diggar att fler kör ringen på långfingret!
Ha en skön fredag och helg och tack för veckan

image.jpeg
Cool tavla! Och snygg match av bandet

Det är en Jean D'eve Sectora, en funky 90tals tillverkare som framförallt blev känd för den här modellen! Var ett unikt urverk med dubbla retrograde-visare. Hittade min NOS för ett halvår sedan och är toknöjd! Älskar det unika formspråket och dom märkliga luggarna
image.jpeg
Den var i brist på ord... Otroligt fet!

• Like
Reactions: Oew
Tillbaka
Topp