• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 12/2 "Kanske är detta att ta i.."

Tycker det är alldeles för många bilder i början av tråden som är tagna innan @RicVin startat fredagstråden. Är det inte fusk?
Jag lägger ingen värdering i det. Inte många som orkar vänta på att jag vaknar ur min Törnrosa sömn...:)

Glad så länge ingen tjuvstartar.. Men jag ser ju att många även postar i dagens klocktråden. På en fredag?! Obegripligt!!!

Oris fredag idag. Jävla snö...
DDE9C6B9-0A12-49F9-BC41-ADB8655D154B_zpslyx8osfq.jpg

Jag lägger ingen värdering i det. Inte många som orkar vänta på att jag vaknar ur min Törnrosa sömn...:)

Glad så länge ingen tjuvstartar.. Men jag ser ju att många även postar i dagens klocktråden. På en fredag?! Obegripligt!!!
Inte alls så konstigt om man gör det innan den allsmäktige @RicVin har lagt upp sin fredagstråd! :) Innan det vet man ju inte ens om det blir någon fredagstråd.... eller ens Fredag för den delen!:wideyed: :nailbiting:. Vill inte starta nåt KS-bråk här, utan bara förklara sitt lilla snedsprång.:bag:
Annars är ju din Fredagstråd veckans höjdpunkt! Ber om ursäkt för tilltaget!:blackeye:

Tillbaka
Topp