Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Ha! Trodde först du hade handen i byxfickan...
Fin dinka!
GMT 116710 idag. Nästa fredagstråd hoppas jag det sitter något nytt på handleden
[/QUOTE![]()
Spännande![]()
Kasta på du! Taskigare att bara hålla i och vifta framför näbbarna på dem så där...Slängbröd från butiken. Dumt att bara kasta.
![]()
GMT 116710 idag. Nästa fredagstråd hoppas jag det sitter något nytt på handleden
Vad kan det tänkas vara
![]()
Inte illa! Grattis! Du får komma förbi någon dag så man får kikaSådärja!! Väntat med att posta i fredagstråden tills jag har nya klockan på mig. Dricker öl och väntar på tåget hem till Bratteland.
Trevlig helg allihopa! @vestergard
![]()
Ett nytt foto på DD samlingen är snart på sin plats! Riktigt fin!
Wow... Fantastisk. Grattis till den.
Ja, den är bättre än vad jag troddeKul att du verkar gilla den! Riktigt fin måste jag säga![]()
That's what she saidJa, den är bättre än vad jag trodde![]()
HahahahaThat's what she said![]()
Hehe...kanske det, nu har jag i ärlighetens namn gjort en del förändringar i samlingen som pekar lite mer åt Patek hållet men en del DD finns kvar.Ett nytt foto på DD samlingen är snart på sin plats! Riktigt fin!
DD museum?![]()
Nice!Nu är det fredagsmys deluxe![]()
![]()