Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur vet du det, skruvade du kronan ca 30 varv..? Ha haFull igen... typiskt![]()
![]()
Lyckans ostFull igen... typiskt![]()
![]()
Ser ut som du börjar bli friskare.Bättre sent än aldrig!
![]()
Så du har en!?![]()
Sov gott. Någon gång kommer jag väl göra ett ryck och lägga ner dem i klocklådan...
ostsnack.se ?Lyckans ost![]()
Jag har två...Så du har en!?![]()
Finns klocklådor med glas i locket!Jag har två...
Men nu när jag ser hur fint de lyser i mörkret kanske jag väljer att låta dem ligga kvar.
![]()
Bara 20 min kvar om man har en finskfru...Finns klocklådor med glas i locket!
Snart morsdag![]()
Jag har två lådor med glas i locket.Finns klocklådor med glas i locket!
Snart morsdag![]()
Då får det väl bli en slips...Jag har två lådor med glas i locket.
Bara vi har bra gtg:n och vältrar oss i dansk fis-ost och pilsner! Tror vi får be admin öppna ett systerforumostsnack.se ?
Tror det är @leben som ansvarar...Bara vi har bra gtg:n och vältrar oss i dansk fis-ost och pilsner! Tror vi får be admin öppna ett systerforum![]()
Då tycker jag att leben skall ta sitt ansvar!Tror det är @leben som ansvarar...
Longines, Longines, Victorinox, Longines, Longines, Victorinox, Longines, Longines, Tudor...Gissa klockan.
Ibland önskar jag att jag var lite mer vuxlig, men nu är det som det är och jag får väl leva med det.
När jag såg lumen på mina utspridda klockor fick jag idén till en bra frågesport för alla kvällspigga. Lyckas någon pricka mer än 8 rätt får ni skänka valfri slant till barncancerfonden. Facit kommer imorgon. God natt och må vi nå 10 sidor även denna fredag.
![]()
Hur fasen har du fått alla de där att lysa samtidigtGissa klockan.
Ibland önskar jag att jag var lite mer vuxlig, men nu är det som det är och jag får väl leva med det.
När jag såg lumen på mina utspridda klockor fick jag idén till en bra frågesport för alla kvällspigga. Lyckas någon pricka mer än 8 rätt får ni skänka valfri slant till barncancerfonden. Facit kommer imorgon. God natt och må vi nå 10 sidor även denna fredag.
![]()
Longines, Longines, Victorinox, Longines, Longines, Victorinox, Longines, tudor, LonginesGissa klockan.
![]()
Iphoneficklampa i mörkret.Hur fasen har du fått alla de där att lysa samtidigt? Bygglampa?
Det var som fasen. Bra lumeIphoneficklampa i mörkret.
Haha jo det är fasen helt sant, alltid lite knepigare att övertala sig själv när man jobbar med studentbudget bara så då är det ju bra att det finns folk på fina forumet här som kan hjälpa till att hetsa!![]()