Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ooooo..! Vad åks det i för något?Jobbveckan blev föör lång så idag rymde jag från kontoret... Trevlig Helg!
![]()
Jag taggar dig när det blir dax för nästa Östgöta-GTG. Det brukar vara lite rivalitet mellan Linköping och Norrköping. Vi skulle behöva en opartisk domare![]()
356 Cab från 62. Den perfekta flyktbilen!Ooooo..! Vad åks det i för något?
Läckert! Stort grattisBra fredag ! Ska sätta mig ner å njuta av nyförvärvet ! Kul kul !![]()
Tack! Ja, det stämmer tydligen. @poormans köpte den från Danmark (?) och @DrSbaitso tog över den, sedan du och @Snårtas köpte den av dig. Jag köpte den av Snårtas och kommer behålla den. Det är svårt att hitta ett så fint blått exemplar. Då tavlorna är restade och denna har så fin tavla har jag låtit serva verket samt ny krona och packningar och fått den trycktestad till 100m. Allt för att undvika fukt och oxidation. Urisen (en gammal pensionerad duktig urmakare) gjorde dock mer än jag efterfrågat och gav den en lätt polering samt rengjorde visare tavla, men resultatet blev fantastiskt måste jag säga. Den känns nästan som ny. Kul på en 47 år gammal klocka!Vad fin hon ser ut! Min gamla eller?
Snart kräftskiva. Ungdomligt sjöslag eller ansvarsfull familjefar?
![]()
Min fru tyckar att fota sin klocka är typ det töntigaste som finns.
Men det skiter väl vi i!!
Trevlig helg på er.
/j
![]()
Om du inte är helt frisk ska du inte köraLigger halvsjuk och jävlig i en stuga utanför Sälen och funderar på hur jag ska klara Cykelvasan imorgon
![]()
Hoppas på ett mirakel inatt!
Lysande!Tack! Ja, det stämmer tydligen. @poormans köpte den från Danmark (?) och @DrSbaitso tog över den, sedan du och @Snårtas köpte den av dig. Jag köpte den av Snårtas och kommer behålla den. Det är svårt att hitta ett så fint blått exemplar. Då tavlorna är restade och denna har så fin tavla har jag låtit serva verket samt ny krona och packningar och fått den trycktestad till 100m. Allt för att undvika fukt och oxidation. Urisen (en gammal pensionerad duktig urmakare) gjorde dock mer än jag efterfrågat och gav den en lätt polering samt rengjorde visare tavla, men resultatet blev fantastiskt måste jag säga. Den känns nästan som ny. Kul på en 47 år gammal klocka!
![]()
Tack! Ja, det stämmer tydligen. @poormans köpte den från Danmark (?) och @DrSbaitso tog över den, sedan du och @Snårtas köpte den av dig. Jag köpte den av Snårtas och kommer behålla den. Det är svårt att hitta ett så fint blått exemplar. Då tavlorna är restade och denna har så fin tavla har jag låtit serva verket samt ny krona och packningar och fått den trycktestad till 100m. Allt för att undvika fukt och oxidation. Urisen (en gammal pensionerad duktig urmakare) gjorde dock mer än jag efterfrågat och gav den en lätt polering samt rengjorde visare tavla, men resultatet blev fantastiskt måste jag säga. Den känns nästan som ny. Kul på en 47 år gammal klocka!
![]()
Gratulerar till 1-årsjubileum!Har svidat om för att fira 1 år på KS i dag.
![]()
Tack mannen! Fy sat.. vad mycket jag lärt mig om klockor på ett år. Gäller bara att sålla bort alla surdegstrådar och foka på wishdoom. Så jädra kul här!Gratulerar till 1-årsjubileum!
Ursäkta, men.....Hublot Big Bang Black Caviar
![]()