Tavlan!Freeeeedag, wooohooooo
Ha en underbar fredag och helg alla
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan!Freeeeedag, wooohooooo
Ha en underbar fredag och helg alla
![]()
A lovely place called internätz. Men även här med fin hjälp av forum medlemmarMan undrar ju vart du hittar alla dina klockor...Sjukt fin! Grattis!
Kul!! Stort grattis!!Det må va fredag den 13:e, men sedan igår kl 15.10 har en svävat på moln
![]()
Åker strax in med treåriga (väldigt stolta) storasyster och hälsar på. Längtat hela natten... På armen en Seiko 7005:![]()
Ha en bra fredag allesammans![]()
Grattis!Det må va fredag den 13:e, men sedan igår kl 15.10 har en svävat på moln
![]()
Åker strax in med treåriga (väldigt stolta) storasyster och hälsar på. Längtat hela natten... På armen en Seiko 7005:![]()
Nytt jobb, eller bara ny chef?Aldrig någonsin i KS historia har @Apansson haft mer rätt än i sitt "tack inlägg" efter Mini Basel hos @ERIKSON URHANDEL igår!!
Sen svamlade han lite annat också.. Typ som att Denke är mysig eller vad tusan det var?!
Vi som var där hade i alla fall en mycket trevlig kväll så jag passar på att tacka jag också!!
Denna från @Sjöö Sandström var nog höjdpunkten för mig i alla fall..
![]()
Nu ska jag iväg och träffa min nya chef så då får man försöka va lite stilig!
![]()
Ta det försiktig där ute allihop.. Det är ju den 13:e denna fredag..!
BTW Apansson...
Min är större än din...! ;-D
![]()
Det har sagts förut, men tål att sägas igen: Den där är så vacker att jag börjar gråta.Trevlig fredagen den 13:e..
![]()
Det har sagt förut, och kommer att sägas igen: De där småttingarna är så söta att jag börjar gråta.Det må va fredag den 13:e, men sedan igår kl 15.10 har en svävat på moln
![]()
Jag gillar blå tavlor, det borde du veta vid det här laget. Det är jag som skapade tråden https://klocksnack.se/threads/tråden-om-blå-urtavlor.3085/Du och dina blåa klockor. Ref på denna, 79090?
Bara ny chef. Eller egentligen ny chef till chefen...Nytt jobb, eller bara ny chef?
Hur som helst, lycka till!![]()
Ja det det internetet. Tycker jag letar mig fördärvad men lyckas ändå inte hitta "min" 7928 ghost... De där forummedlemmarna (ink du) har räddat mig från många dåliga köpA lovely place called internätz. Men även här med fin hjälp av forum medlemmarKommer snart något riktigt riktigt vackert
![]()
Kanon, ha en bra dag!Bara ny chef. Eller egentligen ny chef till chefen...
Återkommer om du vet vad...
Jobbigt... Snacka om otur...Fredag den 13:e lägger m![]()