Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt imponerad av den morgonjoggenBörjar fredagen med en morgonjogg!
Sen går det förhoppningsvis bara utför..!
Trevlig helg alla!
![]()
Hoppas vi får följa den härShit vad sen jag är i fredagstrådentrevlig helg alla. Och hoppas alla göteborgare får det roligt på GTG. Synd att jag inte kunde följa med
![]()
Visste inte att du var från trakten, trodde du bodde i SthlmHoppas vi får följa den härmissade också tyvärr
Den är fan vass den där rackarn...för bövelen!Fel dag men rätt datum i alla fall.
![]()
Mycket man trorVisste inte att du var från trakten, trodde du bodde i Sthlm![]()
Den kanske blir till salu på gubbträffen.Den är fan vass den där rackarn...för bövelen!
Längsta nicket? heheKlockan är ca 20minuter i helgdinka på!
Då får digitalkrigaren vila några timmar
Var läser du det? Ett program du rekommenderar?Juristprogrammet!![]()
Helvete. Mer bilder tack!Snart dags att rosta kakor. Trevlig helg vänner!!!!
![]()
Alltså Speedy på mocka![]()
Äntligen fredag!
Var får jag tag på ett jubilee till min skx007?![]()
Trevlig helg allesammans![]()
Var läser du det? Ett program du rekommenderar?Sitter på Studera.nu och impuls-söker utbildningar....
Svårt och toppa den !Bara en "heads-up" har ni inte kollat in första sidan på tråden så är det värt att kika in dit.
Herre min buddha vilka klockor. Vilken första linje.