Har en redig jävla mancold, lägger dinkorna på hyllan och går och lägger mig så man är fräsch till helgen!![]()
Haha

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en redig jävla mancold, lägger dinkorna på hyllan och går och lägger mig så man är fräsch till helgen!![]()
Ölfri?Freedag! Funderar på en ölfri fredag... Får se hur det spelar ut sig! Men först lite jobb
![]()
Bilden är lite grynig så jag har svårt att avgöra om de är äkta?Har en redig jävla mancold, lägger dinkorna på hyllan och går och lägger mig så man är fräsch till helgen!![]()
Det enda som får vara fejk på detta forum är tuttar!Bilden är lite grynig så jag har svårt att avgöra om de är äkta?![]()
Hör själv hur dumt det låter
Kör vidare på dyktemat, någon dykare blir det idag...men vilken?
HAGWE!
![]()
Hey! Min gamla ser det ut som. Kul!Trevlig helg önskar jag och den gamla vovven! Hoppas ni får en grym dag![]()
![]()
Syftar på Speedyn. Går inte att ändra nu, haha...Hey! Min gamla ser det ut som. Kul!![]()
Syftar på Speedyn. Går inte att ändra nu, haha...
Visst e den skön blå-tunan!? Import eller tog du över john b's?Helgbeater på!
![]()
Jag tog över john b's.Visst e den skön blå-tunan!? Import eller tog du över john b's?