• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 18/8 "This one is for you @MKRGG !!"

IMG_4822.JPG

Instämmer om att ta hand om er. Snart är det helg, så nu är det bara att kavla upp ärmarna och kämpa några timmar till. Trevlig helg!

1503036778537608070192.jpg
efter en tjugomil i benen på norska gränsen till att åka tåg i 19 timmar så är jag snart hemma för att krypa ner brevid tjejen och få träffa henne efter två veckors vandring.

Jag önskar er alla en jätte trevlig fredag och helg.

IMG_0071.JPG

Tack RicVin för stödet och denna bild är för dig. Jag är hypernervös men, det viktigaste är att laget har kul :)

Och stort stöd till Sierra Leone, Kongo-Kinshasa, Barcelona och andra orter/länder som drabbats. Och såklart till MrChang!

Ha en härlig helg allesammans. Själv kommer jag ha kramp i såväl fingrar som tår då jag håller dom hårt i hopp om framgång för flickorna och pojkarna i Dublin! I länken nedan kan ni följa laget om ni vill.

https://jtc.fixja.ninja/fixtures-results/2017/mixed-15/sweden/

Åhåååå!! Vacker! Det värmer ett gammalt jägarhjärta. Med STOR betoning på "gammalt"...:)
IMG_0939.JPG

Åhåååå!! Vacker! Det värmer ett gammalt jägarhjärta. Med STOR betoning på "gammalt"...:)
IMG_0939.JPG
Vackert! Ser att du haft proffshjälp med sömnaden och att jag har improviserat och tråcklat för egen hand :) Nåväl, förmodligen åker märkena åter på perspåsen, uppdragssäcken är för otymplig, och då lejer jag ut uppgiften.

Vackert! Ser att du haft proffshjälp med sömnaden och att jag har improviserat och tråcklat för egen hand :) Nåväl, förmodligen åker märkena åter på perspåsen, uppdragssäcken är för otymplig, och då lejer jag ut uppgiften.
Om jag minns rätt så satt emblemet på plats när jag "köpte" påsen...;-)

Tillbaka
Topp