Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarHåller tummarna för att din helg får firas hemma!![]()
TackarSer dock mörkt ut
![]()
Hade du bott i USA och gjort den beställningen så hade du nog suttit på Guantanamo idag och lång tid framöver...Det där ÄR ju en jäkla snygg klocka! Men som du säger, 5k för en satans klocka??
Helt sjukt lixom!
Köpte förresten en svart och en vit Visodate till sonen för något år sedan
Fick hem ett gäng ge bort-klockor igår. Ja inte alla i den högen då förstås
![]()
Var det jag skulle göra igår, men vilopulsen fastnade på 150 innan jag kom upp på cykeln.Fan, kan ju inte trycka gilla på det!
Ska in på belastnings EKG om en och en halv vecka.
Kämpa broder!
Är det en samurai srpb? Snygg.![]()
Frukost och fredagsskjorta på kontoret. TGIF!
Haft svinhögt HbA1c i många år...Var det jag skulle göra igår, men vilopulsen fastnade på 150 innan jag kom upp på cykeln.
Så det blev HIA. Och nu har jag tydligen för högt blodsocker också. Man kan ju tycka det räcker.
Men man är ju van. Trevlig helg på dig![]()

Den där är jag grymt sugen på!God fredag på er alla!
Här är mitt startskott! Fär sitta på armen idag, fredagstrådfn till äraJuni 2010 förvärvades den
![]()
Grattis!Första fredagstråden på väldigt länge, och nu med ett smycke som är ännu finare än klockan! En RIKTIG keeper
Trevlig helg!!
![]()