Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
20 minuter över 6 den 27 januari och det är ljust ute ? Hmmmmmmm......Härligt med fredag! Ha en trevlig helg alla KS:are
![]()
Det har du fan rätt i!! Jag anar fusk! Jag tar bort min like på studs!!20 minuter över 6 den 27 januari och det är ljust ute ? Hmmmmmmm......![]()
Uppdatering (från första sidan):
Fortsätter med IWC som fredagens klocka. Inte riktigt lika sliten eller gammal, men väl så semivintage - klassikern ref. 3536
![]()
Tack! Jag tror att den är från 2003. Vet inte om lumen har börjat få patina. Mkt trevlig dykare.cool den där... börjar få till lite cremefärg- tror inte jag sett det förut... hur gammal är den??
Riktigt fin klocka.Bara för att bryta mönstret med 95% Rolex.. Här kommer lite hantverk från Öst!
![]()
Bara första månaden avklarad snart, 11kvarBörjar bli tungt.. jag är mer beroende än jag trodde
![]()
Trevlig fredag på er!
Tack! Jag tror att den är från 2003. Vet inte om lumen har börjat få patina. Mkt trevlig dykare.
![]()