• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 30/9 "But why is the rum gone??!!"

P

Philippe Stern

Guest
Aha, missförstod din hashtag. Det var säkert fem år sen jag spelade Ullna senast, så jag får vara ödmjuk inför att jag inte spelat den efter ombyggnad då. Den bästa jag spelat i Sverige är nog (lite tråkigt svar men sant) Stadium på Bro Hof.
Slår du drive på första tee där så kan du sprida den 180 grader utan att hamna i problem. Bra golf? Nja. Jag säger som Jesper P sa "Vi har 200 banor som denna i Florida. Men att bara göra den lång är inte bra golf. Om man slår en bra drive och en träklubba men fortfarande har en träklubba kvar till green, ja då är det inte golf". Nej, se till att prova Ullna. Sjukt svårt sen ombyggnaden. Utmanande som tusan. Jag rankar Ullna högre än Bro Hof. Har lirat båda ett gäng gånger. Har ca 7 i hcp nuförtiden.
 

xigzo

Audemars
Glömde posta imorse så får bli nu vi har tagit helg
20160930_144007.jpg
 

ozzyozzy

Cartier
Slår du drive på första tee där så kan du sprida den 180 grader utan att hamna i problem. Bra golf? Nja. Jag säger som Jesper P sa "Vi har 200 banor som denna i Florida. Men att bara göra den lång är inte bra golf. Om man slår en bra drive och en träklubba men fortfarande har en träklubba kvar till green, ja då är det inte golf". Nej, se till att prova Ullna. Sjukt svårt sen ombyggnaden. Utmanande som tusan. Jag rankar Ullna högre än Bro Hof. Har lirat båda ett gäng gånger. Har ca 7 i hcp nuförtiden.
Det är väl å andra sidan ett av få hål man kommer undan med det. Men jag ska ge Ullna ett nytt försök helt klart, det är utan tvekan en mkt bra bana. Jag harvar runt på 9 i hcp, så då borde vi ha ungefär samma förutsättningar.
 
Topp