Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! fler bilder tack!Anlände för en halvtimme sedan. Cartier cougar chronoflex.
![]()
De kommer så småningom. Just nu är jag lite till mig och glider runt hemma med godiset på armen.Grattis! fler bilder tack!
Titta i lilla tråden om damur. Halvdåliga bilder men klockan är svår att fota. Den är såå fin i verkligheten. Jag är riktigt nöjd.De kommer så småningom. Just nu är jag lite till mig och glider runt hemma med godiset på armen.
Haha, snacka om att bifogad bild och avatar matchar varandra perfekt.Dags att sjunga upp inför lucia.![]()
En Cougar, kan bli spännande!Anlände för en halvtimme sedan. Cartier cougar chronoflex.
![]()
Väldigt spännande. Skall byta spännet och band vad det lider.En Cougar, kan bli spännande!![]()
Fin klocka och fin berättelse!Ha en bra helg alla!
Sonen gillade denna klocka på Nymans när vi var där sist.
Samma dag var vi på utvecklingssamtal där han fick jättemycket beröm för sitt arbete. Han fick ännu mer beröm för att han var en så bra kompis som höll ihop klassen och såg till så ingen hamnade utanför. Skryt skryt skryt, jag vet, men det får ni ta! Som pappa blir man nästan tårögd av stolthet!
Det känns iaf superbra att få ge den till honom idag när han fyller 17!
![]()
Köpt? Grattis!!Fortfarande fredag. Annan klocka
![]()
Rätt tänkt, bra gjort, fin klockaHa en bra helg alla!
Sonen gillade denna klocka på Nymans när vi var där sist.
Samma dag var vi på utvecklingssamtal där han fick jättemycket beröm för sitt arbete. Han fick ännu mer beröm för att han var en så bra kompis som höll ihop klassen och såg till så ingen hamnade utanför. Skryt skryt skryt, jag vet, men det får ni ta! Som pappa blir man nästan tårögd av stolthet!
Det känns iaf superbra att få ge den till honom idag när han fyller 17!
![]()
Ehm... Ja du.. Min haka är nere på golvet just nuTrevlig fredag och helg på er!