• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 5/2 "ÄNTLIGEN"...

jabla

Sarlacc
Då var vi på sidan tio denna vecka också @RicVin med min testbild av dagens klocka. :)

WP_20160205_007.jpg
 

jabla

Sarlacc
Ny dag och jag ser James May på tv. Klockan som inledde fredagen är åter på min arm efter att hustrun hade den på armen i två timmar sedan bytte hon till något plastigt från Ur o penn.

WP_20160206_003.jpg
 

Zalath

Panerai
PO 2500 är en underbar klocka, köpte den här till hustrun som gillat modellen länge. 8500 har ett intressantare urverk men är tyvärr mycket tjockare.
Kan tänka mig det! Hamnar väl lite i skymundan av SMP i det vilda, men på klockforum verkar de vara rätt vanliga (och bäras ofta!). När jag blev intresserad av klockor på allvar undrade jag om det gick att ha en orange PO eller om det skulle vara för skrikit. Nu tycker jag att det verkar rätt charmigt. Kanske blir en till slut. Men först blir det nog en Bluesy... :hungry:
 

jabla

Sarlacc
Kan tänka mig det! Hamnar väl lite i skymundan av SMP i det vilda, men på klockforum verkar de vara rätt vanliga (och bäras ofta!). När jag blev intresserad av klockor på allvar undrade jag om det gick att ha en orange PO eller om det skulle vara för skrikit. Nu tycker jag att det verkar rätt charmigt. Kanske blir en till slut. Men först blir det nog en Bluesy... :hungry:
Lycka till i dina klockköp, trodde också en orange PO skulle bli lite för mycket men med en på armen just nu kan jag bara konstatera att den känns helt rätt. . :)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Hehe.. Det där är ingen större fara.. Men när det bumpas jättegamla FREDAGSTRÅDAR eller ännu värre tjuvstartade FREDAGSTRÅDAR!! Då jävlar!!!!:)

Härligt! Såhär på lördagskvällen har man ju fortfarande lite fredagsfeeling så då vill man ju gärna fortsätta i fredagstråden. Annat är det imorgon söndag. Då vill man väl snarare posta i ångesttråden. :D ;)
 
Topp