• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 7/7 "I'm BACK!! Sponsored by @Hoffa "

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jomenvisst... Mitt lillla försök till semesteruppehåll från FREDAGSTRÅDSstart gick ju sådär..
Eller förresten gick det ju STRÅLANDE!! Tack återigen till alla som nappade på min lilla auktion. Så för dessa generösa bud så går jag gladeligen upp tidigare än brukligt på semestern!!
Men lite ågren har jag inför nästa veckas tråd som ska skrivas på Finska utan hjälp av google translate...
Men ni läsare/postare som är Finsktalande ska posta översättningen tillsammans med er bild i nästa veckas tråd. Annars raderas inläggen automatiskt!! Typ..
IMG_8752.JPG

Veckan i syndens näste Mölle går mot sitt slut. Men även här kan jag utbrista I'm BACK!! I alla fall nästa sommar..
IMG_8723.JPG

IMG_8739.JPG

Svårt att välja idag, då det har blivit lite smått tradition att köra DD i FREDAGDTRÅDEN! Hatten av till alla er som var med och bidrog med pengar till auktionen till BCF som RicVin arrangerade!

dsc_3748-jpg.574578

Men Självklart så blir det nyförvärvet som får kröna handleden idag!
dsc_3771-jpg.574580
dsc_3767-jpg.574579

" Vill som vanligt önska RicVin och aLLa andra Klocksnackare en mycket trevlig fredag och en jätte skön helg ! "

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp