Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin trio du har där! Trevlig helg.Inventerar
![]()
+1Ingen sommar utan sub.![]()
Morgon promenad med hunden check, frukost check, sol och blå himmel check, semester check, det blir en bra dag:
![]()
Trevlig helg
//Bosse
Snyggt! Köpet genomfört gissar jagFår man vara med och leka med rött istället?
![]()
Yes. En möjlighet dök upp och jag tog den. Så stört trevlig klocka!Snyggt! Köpet genomfört gissar jag
Förlåt för otrohet (1 minuts marginal), men här kommer den igen.
Trevlig helg på er!
/j
![]()
tackar, ja det piggar upp den annars lite anonyma klockan.Koolt band!
tackar, ja det piggar upp den annars lite anonyma klockan.
/j
Bra jagat, toppenklocka!Ingen sommar utan sub.![]()
Panerai är så jävla fint...Skåne är fantastiskt
![]()
Ja tyvärr! Stöter på den lite varstans när man stöter på nån gammal räv.Panerai är så jävla fint...
Men har du också märkt den där jävla hommagen som SMB säljer som dyker upp över allt? Blev överlycklig när jag såg en major med en panna med cali-dial, men när jag frågade vilken ref så ska han försöja förklara att det är en klocka tyska attackdykare hade...
Du behöver ingen oroa dig. Du kommer att 'vinna'! Mina handleder gillar inte riktigt 39orna. Det är verkligen på gränsen så jag vågade inte. Inte än iaf.
Det är 'lillebror'. Och tavlan är svart. Men den ändrar färg och karaktär på ett fantastiskt sätt beroende på ljus.
Ska snickra ihop lite mer info så småningom.