Njae men vara lite mer oförsiktig än vad jag har varit på jobbetDjupdyka i flaskan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njae men vara lite mer oförsiktig än vad jag har varit på jobbetDjupdyka i flaskan?
Hade velat se den bilden med en Rolex DD på presidentlänk.![]()
Dagens klocka och dagens middag i bakrunden! Det går bra nu!
Ryktet säger att den är till salu... Wink winkFasen man blir lite småsugen på en sån och varva med![]()
Om bara studentbudgeten hade räckt.. hade jag köpt en DD med presidentlänk nu så hade jag nog levt på nudlar resten av livet.Hade velat se den bilden med en Rolex DD på presidentlänk.
Antingen världens minsta bratte eller jäkligt stor öl glas... Tror på det andra för alla vet de gör inte så små klockorÄr inte så dimmigt som det ser ut, sjögång. Mycket grejor man kan mäta med chronometern här @JohnZ![]()
Monstret är en skönhet!Monstret är rätt ful men gillar den ändå! Härlig på sitt egna sätt. Behöver bara ett z-20 till sommaren
![]()
Ha en go fredag allesammans![]()
Men va fan.Nyanlänt igår. 16618
![]()
Förresten, har du en liten svart? Trodde du var mer åt det orangea hållet. Är den ny? Har ju en själv som jag är så nöjd med.Ta det lugnt @RicVin !
Jag drar på mig den lilla svarta och räddar dig.
![]()
![]()
Tycker denna låt är mer fredagspassande. Försökte hitta bara ett klipp på refrängen men du får hela.
![]()
Hädelse att inte köra den på länk