Kämpar vidare med Blått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se där ja...sådant glas har jag åxå några avNu tar jag helg!![]()
Första gången Jag var där i våras, ett väldigt trevligt event. Hoppas öl och whiskeymässan är lika trevlig!Se där ja...sådant glas har jag åxå några av![]()
Ölfestivalen är mycket trevligare imho. Men Öl & Whiskymässan är åxå bra, men mer stökig.Första gången Jag var där i våras, ett väldigt trevligt event. Hoppas öl och whiskeymässan är lika trevlig!![]()
Kan tänka mig det, är ändå bara ute efter ölen.Ölfestivalen är mycket trevligare imho. Men Öl & Whiskymässan är åxå bra, men mer stökig.
Det där ser ju bara för smarrigt ut!![]()
Fisk till middag. Då blir det djuphavsklocka.
Glad fredagseftermiddag allihop!
Det är inte utan att man är lite sliten... Man är ju inte 25..35...45 längre;-)
Kör igång tråden sen knoppar jag lite till..;-)
Det har varit ett par intensiva dagar med mycket resande. Men det har det helt klart varit värt! Jag är både otroligt glad och faktiskt lite stolt att ha varit medlem av den första Svenska kontingenten att besöka Panerai Manufacture i Neuchâtel. Fan vet om vi inte till och med var första Nordbor att vara inbjudna dit.
![]()
Återigen stort tack till @Nymans Ur 1851 och Krons för denna möjlighet.
Tack även till @hook @micke_s @Palenkovich ,Marcus på Krons och våra nyfunna klockvänner N och J för att ni gjorde resan till en riktig fullträff!
Nu laddar vi om för KS 5års fest!!
Vi ses på barrikaderna!!
Jepp. Det var det också. Nu kan fredagsmyset börja.Det där ser ju bara för smarrigt ut!![]()
Grattis till OQn, riktigt grym!Regn igår, regn idag och utlovat regn i helgen. Blev så deprimerad att jag inte postat här förrän något nytt uppiggande satt på armen.
![]()
Och nu skiter jag i att det regnar.
Trevlig helg på er allihopa!
Sådärja! Grattis!Ytterligare ett klockbyte för att nå 10 sidor!
Nyss upp-packad, ska ta mig tid senare för att ställa datum osv!![]()
![]()
Förutom sushin är det identiskt med vad som väntar mig när jag kommer hem ikväll.Jepp. Det var det också. Nu kan fredagsmyset börja.
Öl och fredagsmys? Bara att gratulera!Förutom sushin är det identiskt med vad som väntar mig när jag kommer hem ikväll.![]()
Tackar! känns ganska skarp.Grattis till OQn, riktigt grym!
Kom din inbjudan bort?Öl och fredagsmys? Bara att gratulera!
Riktigt skarp! Hade själv span på den där. Blev en något rundare Mk1 istället.Tackar! känns ganska skarp.
Nu jäklar, blev du så inspirerad och köpsugen! Grattis!Same, same but different. Nu kom FedEx med en gmt![]()
![]()