• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Riffraff

parasec

Rolex
2-Faktor
Denne trevlige herre vann min G-SHOCK som jag hade auktion på till förmån för cancerforskning. Inte nog med att han uppmärksammade auktionen, budade och vann, han skänkte dessutom klockan och bad mig att köra en auktion till! Vilken hjälte som därmed bidrog till att det blev ännu mer pengar till forskningen!
1000% Goodguy i min bok.
 

ennels

Breitling
Köpte en Omega Aqua Terra av @Riffraff
Snabb och smidig affär och en klocka som stämde exakt med beskrivningen. Absolut toppskick!
Riktig toppensnubbe att göra affär med!!
 

Canee

Cartier
2-Faktor
Sålde en Seiko till denna trevliga herre. Smidig affär med snabb betalning som gjordes upp i en trevlig dialog som sig bör. 100 % gg, skulle gärna göra affärer igen!
 

j_orsa

Breitling
Köpte en Heuer Monza av Riffraff. Mycket seriös, bra kommunikation och smidig affär. Rekommenderar starkt denne säljare.
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Har sålt till Riffraff och har bara gott att säga. Bra kommunikation genom hela affären. GG i min värld! 👍
 
Topp