• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RikNik

Köpte en SMPc av @RikNik den 8/3 -17. Skickades omgående med värdefrakt, väldigt välemballerat och säkert. Beskrivningen var 100% rätt och jag är så vansinnigt nöjd med hela affären!
Så good en guy kan bli, köp med förtroende!
 
Sålde Explorern till RikNik, superbra och smidig affär (Saknar min klocka) :)
Absolut en Goodguy där
 
Köpte en Tudor Pelagos av RikNik igår och vi träffades i en galleria i centrala Stockholm för att göra upp F2F.
Ett mycket trevligt möte med en sympatisk och seriös säljare och klockan var i jättefint och utlovat skick!
Rekommenderas! Definitivt en goodguy!
 

Bilagor

  • Min Tudor Pelagos Titan.jpg
    Min Tudor Pelagos Titan.jpg
    158.4 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Kastade ut en krok efter en Sinn 556 och @RikNik högg fort och hårt.
404E4F1D-B703-47D3-B794-70EFC641EBEF.jpeg

Några timmar och en fika senare satt jag med en klocka i nyskick på armen och RikNik hade en synnerligen skälig summa pengar på Swishen. Good Guy!
 
Sålt en chronomaster till RikNik.
Supersmidig affär, trevlig kommunikation. Allt är precis som det ska vara!
Tack för en trevlig affär.
 
Köpte en klocka av @RikNik, transaktionen gick smidigt och supersnabbt. När klockan anlände så insåg vi att det hade stått ett litet fel i annonsen, i en text som kopierats från klocktillverkarens egen site och dessvärre inte stämde. Inte RikNiks fel på något vis egentligen, men han erbjöd sig ändå att bums köpa tillbaka klockan ... som den hedersknyffel han är. 100% Good guy!
 
Även jag, eller rättare sagt min sambo, köpte en Gruppo Gamma Nexus av @RikNik, vilket gick jättesmidigt och snabbt. Även väldigt välpaketerat.
Tveka inte att göra affärer!
 
Köpte en Syncron Military av @RikNik. Jag är supernöjd med affären. Bra snabb kommunikation. Klockan var precis som beskriven och @RikNik var väldigt flexibel avseende överlämningen. 100% GG.
 
Tillbaka
Topp