• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes RM Williams UK9

Kramer

Omega
Pris
2200
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Storleken är UK9 G vilket motsvarar 43,5. Vad modellen heter vågar jag faktiskt inte säga.

Skorna har kontinuerligt behandlats med bra skovårdsprodukter och alltid fått vila i ordentliga cederträblock. Har nyss fått sig en omgång av RMs egna skovårdsprodukt. Efter efter köp, innan användning var jag även hos skomakare som la sula för att minska slitage och förlänga livslängden. Är fortfarande tighta vid anklarna.
Skorna har alltså tagits väl hand om och är således i gott skick. Skulle dock inte kalla det nyskick. Skorna har ingått i rotation men har sällan använts då kruxet har varit att skorna är aningen för små så har därför oftast blivit något annat par. Jag tycker att det är tråkigt att dom ska bli stående så undersöker därför om intresse finns.

Nypriset ligger som bekant på 5 000kr.

Pris: 2 200 kr.
Byte: Säljer helst men byte...ja varför inte. Kan tänka mig lifestyle i gott skick. XL/2XL. 44 i pjucksen. 17mm band är av intresse som delbyte. Klocka kan vara aktuellt. Någon billigare beater i gott skick som gäller då. Förslagsvis Seiko, Squale eller UG men annat kan funka. Jag har ingen lust att lägga större pengar emellan. Har du något annat du tror kan vara aktuellt så testa.

Finns i centrala Stockholm. Kan skickas. Frakt ej inkluderat i priset.

RM.jpg
RM2.jpg
RM3.jpg


Som alltid ett stort tack till KS för annonsmöjligheten!
 
Senast ändrad:
Topp