• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob Engström har gjort det igen

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Igår hämtade jag ut en PP Aquanaut och köpte även en Rolex DatejustII. Klockan hade vit urtavla men efter att Spencer66 bad om att få se i katalogen vad de fanns för olika urtavlor kom vi fram till att en "roligare" urtavla skulle på plats.

Detta var absolut inga problem och jag skulle få klockan skickas till mig nästa vecka. Döm till min förvåning när jag kommer in i butiken idag för att säga hej och klämma på några klockor och får reda på att de håller på med min klocka och att jag kommer att få med mig den redan idag.

Stort tack till ROB-1832 för grym service och till Spencer66 för smakrådet. :D

Bq76wGc.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Ser bra mycket roligare ut än både stavindex och romerska siffror.
Att de går med på och kan fixa tavlor så fort ger ju helt andra möjligheter.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Grattis till båda klockorna och kul att du vågade dig på arabiskt. Visst var det du som hade typ 5 sportrolex med svart tavla för ett halvår sedan? Mycket har hänt sedan dess . :)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Se där! Jo, de är väldigt service-minded på Rob E.

Kul att se att du bär upp tvåan så bra. För mig personligen känns den för stor, så passa på att njuta för mig också!

mvh A
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ruggigt vad läckert det blev. Dags att skicka ned sin egen klocka nu när man ser detta resultat! Riktigt snyggt!
Var ungefär landade priset? 4,5k?

Grattis till en fet helg i hufvudsatden!
 
Topp