• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Robanjo

Köpte en Hamilton i 6000 kronorsklassen på distans av @Robanjo. Bra kommunikation, snabb försäljning, ärliga bilder, väl paketerat och uppdateringar hela vägen. Definitiv GoodGuy

Sålde min tänkta sommarklocka till @Robanjo på distans! Suveränt trevlig kille, galet snabb betalning och jag har bara positiva saker att säga om honom! Toppenkille som jag mer än gärna gör affärer med igen! 110% GG! :)

Sålde en mikrodykare till @Robanjo f2f. En mycket trevlig klocknackare, snabb och extremt smidig affär. 100% GG alla dagar i veckan :)

Köpte en Citizen Promaster på distans av @Robanjo och det gick alldeles utmärkt. Swishade innan och frakten skedde i stålmannenfart :)
10/10!

Köpte hörlurar av Robanjo. Allt fungerade som det skulle, snabbt, välpackat, enligt beskrivning, smidig affär. GG!

Genomfört ett byte på distans med en slant emellan från min sida.
Allt precis som utlovat och grymt bra kommunikation, 110% GG i min bok! 😃👍

Tillbaka
Topp