Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Chuck skrev:Såg att det låg en Sub GS på plats, nån som uppfattade priset på den?
Målarn skrev:Chuck skrev:Såg att det låg en Sub GS på plats, nån som uppfattade priset på den?
102.000kr om jag ej minns helt fel![]()
Spencer66 skrev:På denna bild ser vi att Gavve inte skött sin klocka och den inte klarade det teoretiska trycktestet.
Urmakaren är besvärad och Gavve skäms.
Rber skrev:Mycket snack om 4 millars. Ingen bild?!
Fryken skrev:Grymma bilder allihopa!
Bra efterpärla också hörde jag.
BME: Blev det något köp???
Hehe, tänkte om nån dykt upp med en Seiko!! ;-)BME skrev:Fryken skrev:Grymma bilder allihopa!
Bra efterpärla också hörde jag.
BME: Blev det något köp???
Nej det blev ju inte något köp... Spencer var inte tillräckligt övertygande trots sina återkommande pikar åt alla klockor som inte är Rolex :lol:
Det var på vippen att jag och Daniel skulle börja diskutera pris på en GMT men jag måste nog smälta storleken på 40mm... Den känns i det minsta laget för en klocka som inte är en dressare för mig...
Hade den vart 42mm hade den följt med hem nu får jag suga på karamellen lite...
Spencer66 skrev:Vi fick inte fota den, var för unik och var på väg till kund. Endast ett par exemplar görs per år av klockan.
Rozzy skrev:Det blev en riktigt trevlig kväll!
Jag lyckades ju vinna Rob E's förvånansvärt avancerade frågetävling med hög nördfaktor och belönades med en åtråvärd Rolexplånbok som kommer att användas väl! (tyvärr, den kommer inte hamna på K&S) Så, jag får väl äran att för ett tag kalla mig kung bland nördarna, nördarnas nörd efter min vinst i går kväll!![]()
![]()
Här med dagens klocka, min Jumbo, då jag tyvärr ännu inte äger en matchande Rolex.
Stort tack Spence men framför allt Rob E, för god mat och dryck och ett välordnat arrangemang i mycket trevlig ton av Daniel och söta Therese, samt att vi fick klämma och pilla på så många fina klockor!
masterkiller skrev:Tack arrangörerna och Rob E för en kanonkväll....Top Notch...
Denke skrev:Jag tog tre bilder:
Innan:
Under:
Efter:
![]()