• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Roffe Persson

Hej!

Ni som har köpt av, sålt till eller bytt med mig får gärna lämna referenser och omdömen om affären/affärerna. :)
Tack på förhand!

Mvh Roffe.

Köpte en longines av @Roffe Persson. Fick då denne inte hade några tidigare referenser lov att betala i efterhand. Klockan anlände snabbt och mycket omsorgsfullt paketerad och säljaren var trots att jag sedan blev sen med betalningen mycket trevlig och förstående genom hela processen. Solklar GG i min bok.

Köpt en klocka i 30 k klassen av @Roffe Persson. Klockan beskrev som i fint skick i annonsen men när jag fick klockan så var skicket som nytt!
Mycket trevlig kommunikation och allt var bättre än lovat!
100% goodguy i min bok:)

Köpte en omega dam klocka av Roffe. Det vart en fin affär där jag fick en förmånligt pris då han kunde få samma hos AD ändå tog han sig tid. Det var första gången jag inte gjorde f2 på en sån pass dyr klocka men det kändes hela tiden safe och klockan var skickad väl emballerat.
Tack så mycket Roffe!

Tillbaka
Topp