Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fullt möjligt att det är samma men när det är spexad så har den annan tavla och bezel.Utan sekundvisare?
Min första Bondrulle var levande måltavla. Var väl runt 8 år, såg den filmen runt den åldern minst 20 gånger. Kommer ihåg att jag alltid var nervös över att åka in i biltvättenSjukt tråkigt! Får bli ett rejält maraton i helgen:
Helgonet-boxarna
Persuaders-boxarna
Moores Bond-rullar...
Min favorit av alla Bondrullar är alltid Dödlig Synvinkel, som såklart var den första jag såg...
![]()
En favorit. Bra låt ocksåSjukt tråkigt! Får bli ett rejält maraton i helgen:
Helgonet-boxarna
Persuaders-boxarna
Moores Bond-rullar...
Min favorit av alla Bondrullar är alltid Dödlig Synvinkel, som såklart var den första jag såg...
![]()
borrade luftutblås i ändfästena bryter av den strama symmetrin - i samklang med avpoletterad sekundvisare är helt klart att föredra..