• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Roger Moore

Fullt möjligt att det är samma men när det är spexad så har den annan tavla och bezel.

IMG_4203.JPG

Den såldes med vanlig tavla men den hade på auktionen den sågtandade bezelen. Och ja; utan sekundvisare. Även utan verk.. Lite synd att man inte fick med den magnetiska tavlan som switchade till rött.

IMG_4204.JPG

https://www.bloomberg.com/amp/news/...s-bond-rolex-at-phillips-geneva-watch-auction

Senast ändrad:
Sjukt tråkigt! Får bli ett rejält maraton i helgen:
Helgonet-boxarna
Persuaders-boxarna
Moores Bond-rullar...

Min favorit av alla Bondrullar är alltid Dödlig Synvinkel, som såklart var den första jag såg... :)
images (1).jpg
Min första Bondrulle var levande måltavla. Var väl runt 8 år, såg den filmen runt den åldern minst 20 gånger. Kommer ihåg att jag alltid var nervös över att åka in i biltvätten :)

Introt till Snobbar som jobbar

fYphPkq.png
[/QUOTE]
Ej att förglömma: "Snobbar som jobbar", med ett av de bästa intron som någon tv-serie

Tillbaka
Topp