Ok. Det kanske är min G-Shock som går fel...Tillägg: iwc modifierar alla sina verk så dem aldrig tappar tid. +1 till +6 sekunder är deras verk är specade till.
Man ska aldrig bli sen när man bär en iwc.
@nissehult
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok. Det kanske är min G-Shock som går fel...Tillägg: iwc modifierar alla sina verk så dem aldrig tappar tid. +1 till +6 sekunder är deras verk är specade till.
Man ska aldrig bli sen när man bär en iwc.
@nissehult
Lägg gärna upp en bild. Det uppskattas alltid.Trevlig läsning och bra jämföresle.
Har själv länge gått och funderat på en dressare och valet blev till slut mellan Datejust 2 (116334) och iwc 3239.
De är ganska olika men ändå lika i sin natur att smällta in och ”kunna gömma sig”
Då priserna på datejust är ganska höga för tillfället så föll valet till slut på en svart 3239 från chron24.
Tänkte i alla fall testa och få lite uppfattning/känsla för klockan och det kan bara göras om man bär den
Trevlig sommar!
Absolut! Dessvärre är jag på sem nu och rockar min seawolf. Så fort jag kommer hem såLägg gärna upp en bild. Det uppskattas alltid.