• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
55000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu är min Rolex Explorer ref. 14270 från 1995.

Klockan kommer fullset (boxen har en annan ref på utsidan) och servades i februari 2020 och kvitto på detta finns. Vid service valdes det att inte polera klockan, men den har troligen fått sig någon tidigare men bra gjort.

Byten är av intresse men endast Rolex isf. Har även en 16610 som kan vara dellikvid vid större byte.

(Bilder räknas som en del av beskrivning)
13042020-AE186263.jpg
13042020-AE186264.jpg
13042020-AE186271.jpg

Fler bilder löser jag vid intresse! behåller mig rätten att dra tillbaka om jag ångrar mig!
 
Topp