• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex 16013, Hublot Big Bang 40mm

kalles888

Cartier
Pris
Olika
Returpolicy
Enl ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Först ut är en riktigt vass 16013 från 1987. Champagne tavla med diamant index. Går och håller tiden väldigt bra! Testad på timegraph med ca 290 amplitud och +- 3sec/dygn. Kommer som Watch only.

Opolerad? Svårt att säga men denna är sjukt vass med ”tjocka” luggar och riktigt bra borstning.

Pris: 59.500:- SÅLD

Nästa är en nyhet från hublot! första som säljs på forumet vad jag kan se. Hublot big bang integrated time only titanium! Uttagen 2023 i Norge. Kommer med box samt Hublots nya e-warranty (en app där man scannar in klockan och då visas det giltiga certifikatet samt garantin och manual) lite som breitlings nya cert..

Svår att fota denna klockan men är sjukt snygg IRL! Lite hård fakta,

Skeleton tavla
40mm (ovanligt för big Bang modeller)
100m WR med skruvad krona
Inhouse urverk!
Helt i titan så den bärs as skönt på armen
Integrerad länk!

En as go sport klocka helt enkelt!

Pris i butik: ca 217.000:-
Mitt pris: 139.000:-


Klockorna finns i Borås för f2f. Kan skickas med värde efter full betalning. Massvis med referenser finns i min gg-tråd.

IMG_8284.jpeg

IMG_8283.jpeg

IMG_8286.jpeg

IMG_8254.jpeg

IMG_8045.jpeg

IMG_8165.jpeg

IMG_8164.jpeg

IMG_8162.jpeg

IMG_8161.jpeg

IMG_8163.jpeg
 
Topp