• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pris
150.000 SEK
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags för mig att släppa vidare ett utomordentligt fint och eftertraktat full set!
  • Rolex GMT Master II 16710 Pepsi (Rectangular Dial)
  • Rectangular Dial medkom på några av de sista exemplaren som tillverkades, och fick sitt namn från att den romerska siffran II på urtavlan (i GMT-MASTER II) liknar en rektangel. En kul detalj för den som gillar att ha något som är lite “extra” och samlarobjekt.
  • Helt fantastiskt fullset med ytterbox, innerbox, booklets, röd hang-tag, certifikat m.m (se bild)
  • Service gjordes hos Rolex 2017, servicekort medföljer.
  • Medföljer gör även en ny Pepsi-Ring köpt av mig från Rolex Rob Engström i Stockholm för den som föredrar en helt ny look framför det första solblekta insertet. Mer eller mindre oanvänt. Kvitto finns.
  • Kvitto från inköp finns (Luxury Time i Tyskland).
  • Klockan är daterad September 2005 och säljes självklart i väldigt fint och befintligt skick.
Affären görs upp F2F i Stockholm med kontraktskrivande. Betalningssätt Swish eller Banköverföring. Jag har gjort två affärer tidigare på Klocksnack och förbehåller mig rätten att sälja till medlem med referenser / där båda känner sig bekväma.

Stort tack till KS för annonsplats, och om fler bilder / videor etc önskas - bara o skicka ett PM! De befintliga bilderna är från när jag inhandlade klockan Mars 2021, men skicket är mer eller mindre oförändrat då jag knappt burit klockan.

IMG_7647.JPG


IMG_7643.JPG

IMG_7644.JPG

IMG_7645.JPG

IMG_7646.JPG

IMG_8866.JPG
 
Topp